De Sfeer Maecker

De Sfeer in en Rond uw Huis

Adverteren op Facebook loont

In Nederland kan Facebook rekenen op een publiek van 10 miljoen actieve gebruikers), een zeer consistent publiek. Daarom is het nog steeds de moeite waard om in Facebook ADS te investeren. Vooral als je begrijpt wat mensen graag doen als ze schakelen tussen groepen, pagina’s en nieuwsfeeds, wat hun smaak en voorkeuren zijn.

De trend is om het platform op een meer afstandelijke en professionele manier te gebruiken, er worden minder persoonlijke posts gedeeld ten gunste van informatieve posts. Dit betekent dat bedrijven, vooral kleine en middelgrote bedrijven en potentiële klanten kunnen onderscheppen met nuttige en authentieke inhoud. Investeren in Facebook ADS met een precieze strategie kan dus tot goede resultaten leiden. Resultaten die kunnen worden bereikt door de meest voorkomende fouten te vermijden.

De statistieken die Blogmeter verzamelt, geven in ieder geval aan dat adverteren op Facebook marketing niet als hinderlijk of storend wordt ervaren. Gebruikers beschouwen adverteren inderdaad als nuttig omdat het is afgestemd op hun behoeften en interesses. Dit aspect is voor bedrijven een voordeel om niet over het hoofd te zien: een goed uitgevoerde targeting loont en met een minimale investering als we bedenken dat de kosten voor een advertentie op Facebook marketing lager zijn dan die van traditionele media.

Door Facebook ADS te exploiteren, kunnen bedrijven in de praktijk concurrerend blijven op de markt en producten promoten met gepersonaliseerde advertenties die gericht zijn op een welbepaald maar breed doelwit.

De mogelijkheid bieden om een ​​Facebook-campagne te creëren door formaten en doelstellingen vast te stellen in overeenstemming met de te behalen resultaten en met realtime monitoring van de prestaties. Met deze hulpbron kun je tal van doelen bereiken: van naamsbekendheid tot acquisitie van leads tot gekwalificeerd verkeer.

Facebook marketing is een bron van verkeer en relaties

Facebook marketing is de drijvende kracht om jouw persoonlijke of zakelijke activiteit kenbaar te maken. Om deze reden is het erg belangrijk om zorg te dragen voor je personal branding en content gericht op een bepaald type doelwit te delen. Doel dat kan worden gedefinieerd en bereikt door conversaties, groepen en pagina’s in te voeren.